Sila Javascriptu spočíva v jednoduchosti kódu

Veľký ekosystém nástrojov a knižníc je skutočným prínosom pre produktivitu vývojárov. Mať jeden jazyk, ktorý ovláda frontend aj backend, je obrovská výhoda, rovnakú sadu zručností je možné využiť v celej skupine.
Sila JavaScriptu je jadrová
JavaScript poskytuje množstvo nástrojov a možností, čo je dobré! Horkou pravdou však je, že pre vývojára neukladá takmer žiadne obmedzenia.
Sila JavaScriptu je jadrová – Vytvorenie niečoho, čo funguje s JavaScriptom, je jednoduché. Budovanie softvéru, ktorý je spoľahlivý a udržiavateľný, už také jednoduché nie je.vývoj webu.png
Spoľahlivosť kódu
Pri stavbe priehrady sa inžinieri v prvom rade zaujímajú o spoľahlivosť. Stavba priehrady bez plánovania alebo bezpečnostných opatrení je nebezpečná. Rovnako cieľom každého vývojára softvéru je napísať spoľahlivý softvér. Ak je kód nespoľahlivý, nezáleží na ničom inom. A aký je najlepší spôsob, ako napísať kód, ktorý je spoľahlivý? Jednoduchosť . Jednoduchosť je opakom zložitosti . Našou prvoradou zodpovednosťou ako vývojárov softvéru by preto malo byť zníženie zložitosti kódu.
Čo skúseného vývojára odlišuje od neskúseného, ​​je to, či človek môže písať spoľahlivý softvér.technolgoie.jpg
Nie je dostatok pamäte RAM
Ako vyvíjame spoľahlivý softvér? Musíme vziať do úvahy množstvo dostupnej pamäte RAM. Ako každý vývojár vie, mali by sme naše programy navrhnúť tak, aby boli efektívne z hľadiska pamäte, a nikdy nespotrebúvame všetku dostupnú pamäť RAM. Ak k tomu dôjde, začne sa výmena pamäte – všetko, čo sa nezmestí do pamäte RAM, sa uloží na pevný disk a výkon všetkých spustených programov sa začne znižovať.
Ako to súvisí s písaním spoľahlivého softvéru? Ľudský mozog má svoju vlastnú verziu pamäte RAM, nazývanú pracovná pamäť. Áno, náš mozog je najmocnejším strojom v známom vesmíre, ale prichádza so svojimi vlastnými obmedzeniami – v našej pracovnej pamäti môžeme mať v danom okamihu iba päť informácií.
To sa priamo premieta do programovania – jednoduchý kód spotrebúva menej duševných zdrojov, zefektívňuje nás a vedie k spoľahlivejšiemu softvéru.

Ženské chudnutie je komplikovanejšie

Dôvod, prečo sa budem prihovárať len ženám je ten, že nežnejšie pohlavie má s chudnutím väčšie problémy. Kým pri mužoch na ich postavu pôsobí predovšetkým strava a pohyb, my ženy to máme trochu komplikovanejšie. V prvom rade svoje urobia hormóny. Nemám na mysli žiadne poruchy, ale úplne prirodzené pochody v ženskom organizme. Tak napríklad počas menštruácie, sú hladiny vašich hormónov na úplne inej úrovni, ako keď menštruáciu nemáte. Problematické je dospievanie a taktiež starnutie. Preto je úplne normálne, že to s našou váhou nie je až také jednoduché.Žena v športovej spodnej bielizni s plochým bruchom
Chudnutie ako stvorené pre ženy
Vyskúšala som viacero diét. Najprv som sa pustila do vegetariánskej stravy, ktorá by mala s váhou urobiť zázraky. Tak to aspoň tvrdia všetci vegetariáni. Nemôžem poprieť, že vylúčenie mäsa zo stravy neurobilo svoje. Žiadne zázraky sa však nekonali. Ako druhú som vyskúšala delenú stravu. V toto prípade som žiadne pozitíva nezaznamenala. S váhou sa nedialo nič. Bola som iba hladná a nervózna. Počas prvého týždňa som dokonca pribrala kilo.
Konečným riešením, čo som však pri štarte samozrejme nevedela, bola ketogénna diéta. Nájdete ju aj pod inými názvami, najčastejšie je to bielkovinová a proteínová diéta. Zo stravy vylúčite cukry a taktiež tuky. Tuky by ste v podstate nemuseli. Tým by ste ale výrazne spomalili vaše chudnutie. Ketogénna diéta je špecifická v tom, že konzumujete špeciálne jedlá bohaté na bielkoviny. Nenechajte sa odradiť tým, že sú v prášku. Ak ich dobre osolíte, sú naozaj veľmi chutné. Ani ja som tomu zo začiatku neverila, ale je to tak. Koniec koncov, uvidíte sama.Žena v džínsoch a krátkom čiernom tričku s chudým bruchom
Papať môžete aj zeleninu. Dopredu si však dobre naštudujte, ktorá je povolená a ktorá naopak nie. Niektoré druhy zeleniny sú totiž kalorickými bombami. Tak napríklad taká cvikla, tekvica alebo mrkva. Konkrétny čas diéty je veľmi individuálny. Preto by ste s a mali dopredu poradiť s výživovým poradcom, poprípade svojim lekárom.