Dokážeme sa zbaviť problémov so slabou erekciou?

Keďže sa o danej tematike v minulosti príliš nehovorilo, istotne sme tušili, ale presne nevedeli, že problémy s erekciou má v skutočnosti prekvapivo veľa mužov a to dokonca rôzneho veku! Sú to záležitosti, o akých sa nebavia verejne, ale dobre vedia, že v ich intímnom živote to škrípe. Dôvodom je ich nedostatočne kvalitná erekcia k tomu, aby mohlo prísť k plnohodnotnému sexuálnemu styku.

žena na posteli

S takýmto stavom sa už údajne stretol každý muž. Ojedinele a môže ísť o následky rôznych faktorov, čo súvisia napríklad s dočasnou únavou, psychickým vyčerpaním a podobne. Sú to v podstate bežné veci a na sexuálnom živote sa vedia podpísať dočasne. Skutočným problémom ale je, ak sa tento stav opakuje už asi 6 mesiacov a môžeme začať vravieť o skutočnej erektilnej dysfunkcii.

  • Teda o dlhodobejšom stave, kedy muž nedokáže uspokojiť svoju partnerku z dôvodu nedostatočne silnej erekcie, ktorá je buď slabá, krátka alebo žiadna.

Vtedy si možno poviete, že chce to nejaký radikálnejší zákrok, než len úpravu životného štýlu a životosprávy. Prakticky najrýchlejšiu cestu predstavuje cialis a podobné lieky na podporu erekcie. Tie najznámejšie sa viažu výhradne na lekársky predpis, čiže musí vám ich predpísať lekár. Ale aj v takomto prípade existujú voľne dostupné generiká, ktoré sa dajú zakúpiť ideálne cez internet a weby, ktoré o predávaných liečivách poskytujú dostatok potrebných informácií.

výhľad, príroda

Úpravu životného štýlu a životosprávy by sme ale rozhodne nemali odložiť na vedľajšiu koľaj. Tieto kroky síce neprinesú rýchle účinky, ale práveže môžu byť dlhodobé a náš problém dokážu natrvalo odstrániť. Pravidelným pohybom skvalitníme prekrvenie organizmu, športom a vyváženou stravou budeme udržiavať zdravú hladinu testosterónu.

  • Sú to úplne prirodzené faktory, ktoré sa podpisujú pod zdravú erekciu. A existujú určite aj ďalšie známe možnosti, akými sa dá dostať na zdravšie chodníčky.

 

Relax a pevné zdravie získajte vo vani.

Zimné obdobie je pochmúrne, sychravé, všade na nás útočia samé vírusy a my sa cítime vyčerpaní, bez energie. Zima je náročná nielen na psychiku, ale samozrejme aj na náš organizmus. Ak sme popri tom ešte aj vyťažení povinnosťami, náš imunitný systém nefunguje úplne tak, ako by mal. Doprajte si teda v tomto období zaslúžený relax v podobe wellness. Nemusíte pritom navštíviť preplnené sauny, či wellness centrá. Stačí vám urobiť si menšiu oázu pokoja u vás doma. Naplniť si vaňu, vypnúť telefón a všetky starosti dňa nechať mimo váš osobný priestor. Urobte si kúpeľ tak, ako vy máte radi. Vonné sviečky, veľa peny do kúpeľa, či dobrá kniha. Čokoľvek, čo vám dokáže navodiť relaxáciu tela a mysle. A my pre vás okrem toho máme aj tip, ktorý vám pomôže aj zo zdravotného hľadiska. Hovoríme o himalájskej soľnej kúpeli. Soľ do kúpeľa už určite poznáte a aj ju doma používate. Skúšali ste však použiť himalájsku soľ?

Sol

Soľ ako taká je výborný detoxikačný prostriedok, ktorý vašu pokožku aj telo zbaví nečistôt a toxínov. Imunita tak dostane kvalitné povzbudenie. Ak trpíte ochoreniami kože, pohybového aparátu, gynekologickými problémami či svalovou únavou, himalájska soľná kúpeľ je na to ako stvorená. Asi ste už počuli o účinkoch morskej vody alebo Mŕtveho mora na zdravie. Táto soľná kúpeľ pôsobí rovnako. Himalájska soľ totiž obsahuje niekoľko desiatok minerálov. Tie sa počas kúpeľa do tela vstrebávajú cez pokožku. Po kúpeli sa budete cítiť nielen zrelaxovaní, ale pozitívny účinok pocítia aj vaše svaly, kĺby a pokožka.

Vana

A ako si správne himalájsku soľnú kúpeľ pripraviť? Na 100 litrov vody je potrebné nasypať aspoň 1kg soli. Ak chcete dosiahnuť väčšiu detoxikáciu, použite soli viac. Nepridávajte žiadne iné produkty do kúpeľa. Vo vani môžete pobudnúť tak 20-30 minút. Po kúpeli sa následne len osušte, nesprchujte sa. Vaša pokožka ostane vláčnejšia. Znie to dobre? Urobte si dnes aj vy wellness večer s himalájskou soľnou kúpeľou Goraslovakia.

Ako sa dá posilňovať imunita počas zimných mesiacov?

Neskorá jeseň a zimná sezóna sú obdobia, počas ktorých sme vystavení viacerým ochoreniam, k najčastejším sa radí chrípka, prechladnutie a zvýšená teplota. A aj toto je jeden z dôvodov, prečo sa oplatí venovať pozornosť prirodzene zdravej životospráve a zdravšiemu životnému štýlu. Teda v prípade, ak sa následne nechcete spoliehať na farmaceutickú liečbu. Vsadiť na prirodzene zdravú životosprávu a posilnenie imunity bez liekov Júlia Čížová je pritom pomerne ľahké a hlavne účinné!

A niektoré všeobecné známe tipy a rady si poskytneme aj v tomto článku.

banány, ovocie

K najznámejším a zároveň efektívnym riešeniam sa radí vsadiť na zvýšený príjem vitamínov. Tie môžeme prijímať z ovocia, ale tiež z rôznych doplnkov stravy a liečiv, ktoré sa neviažu na lekársky predpis. Zdrojom vitamínov je ovocie, zelenina, konkrétnejšie aj bylinky ako ženšen a rakytník, ktoré sa v nemalej miere postarajú o našu lepšiu telesnú a psychickú kondíciu. Zvyšujú výkonnosť a spoľahlivo budujú imunitu. Počas zimného obdobia je dôležité vyhľadávať najmä vitamín D, vo všeobecnosti je pre imunitný systém a jeho odolnosť potrebný vitamín C.

  • Zdroje „céčka“ sú pomerne známe a ľahko dostupné, „déčko“ zasa doplníte napríklad konzumáciou rybieho tuku či prechádzkou počas slnečných dní (ktoré nie sú výnimkou ani cez zimu).

starší pár, prechádzka

A aj pri tejto téme sa dostávame k bodu, akým je dôležitosť pravidelného pohybu. Samozrejme každý z nás sa neradí k milovníkom profesionálneho či kolektívneho športu. Možno vás nebaví ani posilňovanie a návšteva „fitka“. Na pravidelnú prechádzku, beh alebo cyklistiku si však dokáže nájsť chuť väčšina z nás. S pohybom budujeme pevné telesné zdravie, ale pohybové aktivity rovnako zabíjajú stresové hormóny, čím sa budeme cítiť takisto v lepšej psychickej kondícii.

Dôležitý je aj psychický faktor a ten sa musí rovnako ako naše telo regenerovať potrebným odpočinkom. Určite to poznáte aj na vlastnej koži, ako vás dokáže kvalitný odpočinok opäť vrátiť do života a nabiť vás potrebnými životnými silami.