Ako prišli títo podnikatelia k svojim nápadom

Osobné potreby
Mnohí ľudia začínajú svoje vlastné podniky okolo produktu alebo služby, ktoré potrebujú sami, ale nemohli nájsť na trhu. To platí aj pre Carltona a Hazel Solle, ktorí vybudovali prosperujúci obchod na nečakanom príslušenstve,  Bioscarf . Toto „príslušenstvo“ je vyrobené z trvalo udržateľných materiálov a chráni jeho nositeľa pred znečistením, choroboplodnými zárodkami, peľom, dokonca aj cigaretovým dymom.
žárovky

Inšpirácia pre Bioscarf prišla, keď Carlton cestoval do Číny a bol vážne chorý z dýchania znečisteného vzduchu. Lekári mu povedali, že ak chcel ostať zdravý, musel nosiť jednu z nevábne vyzerajúcich, bielych filtračných masiek, ktoré tam nosia tunajší občania.
Výsledkom tejto skúsenosti bolo vytvorenie modelu Bioscarf, ktorý v súčasnej dobe spravovuje väčšinu populárnych filtračných masiek na trhu s priemernou filtračnou účinnosťou 99,75%. Tieto šatky sú teraz predávané po celom svete a darované ľuďom v núdzi.
ulice

Oživil pôvodnú myšlienku
Niekedy nepotrebujete novú myšlienku. Môžete jednoducho oživiť starú myšlienku, ktorú mal niekto iný, ale nikdy ju neuskutočnil. Walter Klemp, zakladateľ spoločnosti Moleculin , bol predstavený pred desiatimi rokmi na sľubnej liečbe rakoviny, ktorá upadla do zabudnutia, keď pôvodnému developerovi došli peniaze.
Farmaceutická spoločnosť vyvíjala annamycín, liek, ktorý selektívne zabíja vysoko rezistentné nádory, najmä pacientov trpiacich AML (akútna myeloidná leukémia). Spoločnosť musela opustiť výskum z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov predtým, ako sa liek mohol úplne otestovať. Liek bol potom odhodený, hoci skoré testy ukázali sľubné výsledky.
Klemp bol oslovený týmto potenciálne život zachraňujúcim liečením pôvodným tímom zapojeným do vývoja lieku. Utratil vlastné peniaze na odhalenie testov, ktoré boli vykonané pred desiatimi rokmi, a dospel k záveru, že tieto skoré výsledky sa oplatilo opakovať. Ponúkol, že tím bude reaktivovať a financovať svoj výskum. Klemp veril vo vedu natoľko, že presvedčil investorov, aby prišli na ďalší výskum, vrátane opakovania všetkých predchádzajúcich testov.

Ako prišli títo podnikatelia k svojim nápadom
3.5 (70%)8